Vuxna Adolfsbergs kyrka

Här kan du läsa mer om våra grupper som riktar sig till vuxna: Sittgympa, Träffpunkt Nyfiket, Adolfinakören för daglediga, retreat, församlingsråd, lediga uppdrag och massa annat gott och blandat!

Retreat på Solliden; "Vila vid denna källa" 9-12/5 - Adolfsbergs församling

Välkommen på en 4-dagarsretreat på vackra Sollidens kursgård. Passar dig som är nyfiken förstagångsdeltagare och för dig som varit på många retreater. Att åka på retreat kan vara en hjälp att orientera sig i tillvaron, ett vattenhål som kan föda engagemang och inspiration. Till din hjälp i retreaten finns erfarna retreatledare som gör allt för att du ska känna dig trygg och trivas - men också utmanas.

Sittgympa i Adolfsbergs kyrka måndagar kl 14

Nya gympare är välkomna när som helst under terminen! Vårterminen pågår 8/1-27/5. Välkommen till vårt härliga gympa-gäng!

Träffpunkt Nyfiket Adolfsbergs kyrka våren 2024

Välkommen till Adolfsbergs kyrka där Församlingskåren bjuder in till café-träffar kl. 14.00-16.00 varannan tisdag med fikaservering och trevliga lotterier.

Bilden visar närbild på en tygkasse med den tryckta texten  "Uppskattad körsångare".

Adolfinakören, Adolfsbergs kyrka

Adolfinakören är en kör för daglediga. Vi träffas på onsdagar kl. 14 i Adolfsbergs kyrka. Inga förkunskaper behövs.

Församlingsrådet i Adolfsberg

Varje församling leds av en församlingsherde, som tillsammans med församlingsrådet ansvarar för den lokala verksamheten och gudstjänstlivet.

Församlingskåren Adolfsberg

Församlingskåren anordnar under årets gång bl.a. Café Nyfiket, församlingsresor och utflykter.

Träffpunkt Nyfiket Adolfsbergs kyrka våren 2024

Adolfinakören, Adolfsbergs kyrka

Sittgympa i Adolfsbergs kyrka måndagar kl 14

Församlingskåren Adolfsberg

Församlingsrådet i Adolfsberg

Adolfsbergs församling

Adress:
Adolfsbergs församling
Glomman 127

(informationsservice, öppet mån-fre 9-16. Lunchstängt 12-13).

E-post:
adolfsbergs.forsamling@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Adolfsbergs församling

Adolfsbergs församling på Facebook

Bussförbindelser med stadsbuss: Linje 4 går till Adolfsbergs kyrka (Glomman). Sök din resa här

Församlingens kyrka:

Adolfsbergs kyrka