Bilden visar ungdomar som hänger tillsammans.
Foto: Magnus Aronson/IKON

Ung ledare i Längbro

Vi behöver dig som vill vara ung ledare i konfirmandgrupperna i Längbro församling. Passa på att träffa nya och gamla kompisar, öva dig i att vara ledare, samtala, leka och ha kul!

Ledarträffar i församlingshemmet
Ung ledarträffarna är en tisdagkväll 17.00-19.00 en gång i månaden i Längbro församlinghem. På ledarträffarna lär vi oss mer om att vara ledare och planerar konfirmandträffarna. Som ung i församlingen kommer du med nya perspektiv och med ny kraft i det befintliga arbetet. Det finns flera verksamheter att engagera sig i som till exempel i våra konfirmandgrupper. Alla som vill engagera sig som unga ledare erbjuds att gå en ledarutbildning och som finns i flera steg.

Ungdomsgruppen i Längbro

Vad händer efter konfirmationen? Vart tar man vägen då? Vi erbjuder dig som är ung en mötesplats.

Längbro församling

Församlingsvägen 4,
(informationsservice, öppet mån-fre 9-16)
E-post: langbro.forsamling@svenskakyrkan.se