Mosjökören, Mosjö-Täby församling

Välkommen att vara med i Mosjökören! Kolla in här för mer information! Vårterminen startar den 18 februari!

Hösten 2021 bildades Mosjökören med sångare från Täbykören och Mosjö kyrkokör, gospelkörer från Örebro och Karlskoga samt sångsugna från Mosåstrakten.

Foto: Mosjö-Täby församling

Mosjökören övar i Mosjö församlingshem på torsdagar kl 19-21.

Ledare för kören är församlingens kantor Joakim Arenius. För mer information kan du besöka Facebookgruppen ”Mosjökören”. Du är också välkommen att höra av dig till Joakim. Kontaktuppgifter hittar du här:

Edsbergs och Mosjö-Täby församlingar

Edsberg och Mosjö-Täby är två församlingar i sydvästra delarna av Örebro pastorat. Här finns levande landsbygd, medeltida kyrkor och engagerade församlingsbor som ger plats för gudsmöten i vardag och fest. Välkommen in!

Edsbergs och Mosjö-Täby församlingar

Postadress:
 Edsbergs och Mosjö-Täby församlingar,
Prästgårdsvägen 34

Här hittar du våra besöksadresser

Telefon: 019-15 45 00 (Informationsservice, öppet mån–fre kl. 9–16. Lunchstängt kl. 12–13) . För avvikande öppetttider se här

E-post: edsbergs.mosjo-taby.forsamlingar@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Edsbergs och Mosjö-Täby församlingar