Foto: Helena Liimatainen

Hyra lokal i Edsberg och Mosjö-Täby

I Edsbergs och Mosjö-Täby församlingar i Örebro och Lekeberg finns flera lokaler för uthyrning i samband med dop, vigsel/bröllop och begravning. Här kan du läsa mer om och se bilder på lokalerna.

BOKNING

Vill du hyra lokal i samband med bokning av dop eller bröllop så kan du göra det direkt här på webben.

Har du frågor som rör hyra av lokal i samband med begravning så ringer du vår Informationsservice på 019-15 45 00.

Vill du hyra lokal som inte har samband med dop, vigsel eller begravning, kontakta administratör Helena Liimatainen på 019-15 47 19.

KOSTNADER OCH BETALNING

Hyreskostnaderna gäller från och med 2024-01-01.
Vi skickar faktura för kostnaden efter hyrestillfället.

Molnhjärta

Dop, konfirmation, vigsel och begravning

Livsglädje, utveckling, kärlek och sorg hos Svenska kyrkan i Örebro. Vi finns för dig – i alla skeden av livet.

Edsbergs och Mosjö-Täby församlingar

Postadress:
 Edsbergs och Mosjö-Täby församlingar,
Prästgårdsvägen 34

Här hittar du våra besöksadresser

Telefon: 019-15 45 00 (Informationsservice, öppet mån–fre kl. 9–16. Lunchstängt kl. 12–13) . För avvikande öppetttider se här

E-post: edsbergs.mosjo-taby.forsamlingar@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Edsbergs och Mosjö-Täby församlingar