Guldvingarna - KÖR-lek för barn och deras vuxna i Nikolai

Guldvingarna är en öppen verksamhet i S:t Nicolai kyrka. Den vänder sig till förskolebarn och deras vuxna. Varje tisdag kl. 16.15-17.00 samlas vi på mattan längst fram i kyrkan. Vi sjunger, leker och rör oss till musik tillsammans. Några söndagar per termin deltar vi i Mässa med Små och Stora.

Ingen anmälan behövs för att delta, men vi vill gärna kunna nå dig med relevant information. Fyll därför i vårdnadshavares kontaktuppgifter i formuläret nedan. Vi behåller dem så länge du och dina barn deltar aktivt i verksamheten.

Uppgiften om personnumret används för att kunna registrera vårdnadshavaren i gruppregistret Kyrksam. Registret är kopplad till folkbokföringen och uppdateras i och med personnumret. Uppgifterna raderas när barnet inte längre är med i kören.

På www.svenskakyrkan.se/orebro/gdpr kan du läsa mer om hur Svenska kyrkan hanterar personuppgifter.

Tecknade noter

Musik för barn och unga i Nikolai

I Nikolai församling finns musikstunder och körer för barn och unga i olika åldrar! Välkommen!

Barn och juniorer i Nikolai

Välkommen till verksamheter för barn och juniorer i Nikolai församling.

Nikolai församling

Adress:
Nikolaigatan 8

Telefon: Informationsservice: 019-15 45 00
öppet mån–fre 9–16. Lunchstängt mån-fre 12–13.

E-post: orebronikolai.forsamling@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Nikolai församling

Till Nikolai församling på Facebook

Församlingens kyrka: