Adolfinakören, Adolfsbergs kyrka

Adolfinakören är en kör för daglediga. Vi träffas på onsdagar kl. 14 i Adolfsbergs kyrka. Inga förkunskaper behövs.

Vem blir inte glad av att höra sång och musik? I Adolfinakören får du dessutom träffa ett härligt glatt gäng. Vår körledare Titti Ångman sätter fart i kören och efter sångövningen fikar vi tillsammans.

Vi ses på onsdagar kl. 14-15.

Man behöver inga förkunskaper. Vill du vara med i kören? Kontakta körledare Titti Ångman på 019- 15 47 85 eller via titti.angman@svenskakyrkan.se

Träffpunkt Nyfiket Adolfsbergs kyrka våren 2024

Välkommen till Adolfsbergs kyrka där Församlingskåren bjuder in till café-träffar kl. 14.00-16.00 varannan tisdag med fikaservering och trevliga lotterier.

Bilden föreställer tre ideella medarbetare i Svenska kyrkan Örebro: Torsten, Isabella och Sven-Erik.

Lediga uppdrag i Adolfsbergs kyrka

Har du tid och engagemang till övers? Då har vi en hel del lediga uppdrag som volontär just nu! Hittar du något som du känner skulle passa dig som handen i handsken så tveka inte, skicka ett mejl till adolfsbergs.forsamling @svenskakyrkan.se