Valdag = Insamlingsdag

Nu kommer många människor till vallokalerna runtom i landet. Se till att vara på plats och samtala med människor och be om en gåva till Svenska kyrkans internationella arbete - för alla människors lika värde.

Hjälp till att samla in till Svenska kyrkans internationella arbete på valdagen! Vi behöver bli fler som sprider budskapet om alla människors lika värde och ger människor möjlighet att ta ställning genom att stödja vårt internationella arbete. Varje krona gör skillnad och tillsammans kan vi skapa förändring för människor i utsatthet.

Skriv ut en dekal med swishnummer att ha med dig

Via din församling kan du även beställa en insamlingsbössa och annat insamlingsmaterial i webbshopen. För valdagen finns insamlingsväst att ha på sig för att synas, insamlingsbössor och plomber för insamling, bössgördel med budskapet "För alla människors lika värde" samt foldern "Tillsammans för en rättvis värld" att dela ut till dem som vill läsa mer om vårt arbete.

Till webbshop