Pastorsexpeditionen

Till pastorsexpeditionen kan du vända dig om du vill boka dop, vigsel, begravning eller skicka kondoleans.
I samband med förrättningar finns möjlighet att låna/hyra Sockenstugan. Då vänder man sig också till pastorsexpeditionen.

Vi förmedlar kondoleans till följande fond:
Nor-Segerstads församlingsgåva.
Vi har sedan januari 2019 kontantfritt på pastorsexpeditionen.

Man kan swisha vid beställning av kondoleans till Nor-Segerstads församlingsgåva, swishnummer är: 123 683 1218

Övriga fonder: hänvisar till begravningsbyrå eller via respektive fonds hemsida.

Vårt telefonnummer är 054-22 44 020 och våra telefontider är:
Måndag, onsdag-fredag kl. 9-12.
Tisdagar har vi stängt.

Man kan även maila oss på:
nor-segerstads.forsamling@svenskakyrkan.se

Våra öppettider för besök är:
Måndag, onsdag-fredag kl. 9-12.
Tisdagar har vi stängt.

Besöksadress/postadress: Åslidsgatan 4 A, 664 51  Vålberg.

_______________________________________________________________

Intresseanmälan till dop i Nor-Segerstads församling. Nedan kan man fylla i en intresseanmälan om dop. Det skickas via e-post till församlingen och sedan kan vi kontakta vederbörande.

Behandling av personuppgifter Genom att lämna in denna blankett ger du samtycke till att Nor-Segerstads församling registrerar de personuppgifter som uppges. Uppgifterna kommer endast att behandlas av medarbetare inom församlingen och endast i syfte att administrera dopbokningen. Samtycket kan tas tillbaka när som helst, och då raderas uppgifterna.