Lerbergets kyrka

Kostnadsfri kyrktaxi

042 - 33 00 00 Begär kyrktaxi, uppge namn och adress samt vart man vill åka. Var ute i god tid, ring inte samma dag. För alla, även de som har färdtjänst.

Bli medlem i Lerbergets kyrka
Anmälan Minirytmik (drop-in efter första anmälan)
Ansökan lägerbidrag
Anmälan Testpatrullen
Anmälan Jump
Anmälan Kids
Anmälan Konfirmation Konfactive 24

Barnverksamhet i Lerberget

Det sjuder av liv bland barn- och familjeverksamheten i Lerbergets kyrka. Välkommen du med!

Ungdom/konfirmation i Lerbergets kyrka

Äventyr, några läger, en hel del träffar och sedan blir detkonfirmation - allt på 11 veckor!

För vuxna i Lerbergets kyrka

Välkommen med i gemenskapen kring kaffeborden, sopplunchen, föredragen, undervisningen och samtalen!

Körer och musik i Lerbergets kyrka

Körerna i Lerbergets kyrka är mycket populära. Man träffas varje vecka och övar inför medverkan i olika gudstjänster eller inför olika körevenemang.

På gång i Lerbergets kyrka

Här kan du läsa om större evenemang som är på gång i Lerbergets kyrka.

Mer om Lerbergets kyrka

Att dela tro och liv. Lerbergets kyrka är en samarbetskyrka med EFS. Det innebär att man har en förening i kyrkan som är de som ansvarar för verksamheten. Det är en kyrka med mycket liv!