Någon att tala med

Oavsett vem du är - eller hur gammal du är... Här hittar du några kontaktuppgifter att använda när du behöver prata med någon - om dig själv eller något annat...

Kontakta Kiladalens församling

Vem behöver du tala med? Klicka här för att hitta uppgifter till församlingens personal. Här hittar du tjänstgörande präster, diakoniassistent, barnledare, lokalbokning, kyrkogårdsförvaltning, vaktmästeri m.m. Välkommen att kontakta oss!

Kyrkans SOS

Kyrkans SOS är en fristående ideell organisation som erbjuder kris- och samtalsjour. Du kan ringa SOS-telefonen eller skriva till SOS-brevlådan. Du får vara anonym. För dig mellan 12 och 25 år finns Nätvandrarchatten.

En manlig präst pratar i mobiltelefon.

Jourhavande präst

Behöver du någon att prata med? Jourhavande präst lyssnar. Du kontaktar Jourhavande präst via telefon, digitalt brev eller chatt.