Foto: Alex & Martin /IKON

Ungdom

Är du trött på krav med ändå vill ingå i ett större sammanhang? Kanske du vill hänga med kompisar, motionera tillsammans med andra, tala om Gud, spela i band eller kanske bara behöver någon att prata med?

Fredagsmys
-Årskurs 4-7

Fredagar 13.00–16.00 i Hörby församlingshem

Vi umgås, spelar Tv-spel, bakar, spelar pingis, firar andakt & mycket mer!
Fika serveras varje gång.

Ingen föranmälan krävs.

KU – Kyrkans Unga

Ungdomsgrupp för dig som är 14-20 år.
Tisdagar 18.00-20.00 i Hörby församlingshem

Vi träffas varje tisdag i prästgården i Hörby. När vi träffas hittar vi på en massa olika saker, t.ex. skapar, pratar om olika livsfrågor – både stora och små, leker gemensamma lekar och mycket mer! Varje gång inleder vi med fika och kvällarna avslutas med andakt.

Ingen anmälan.

Unga ledare

Unga ledare är för dig som är konfirmerad och vill fortsätta vara aktiv i församlingens verksamhet, men som ledare istället för deltagare. Som ung ledare får du en utbildning där vi pratar om ledarskap, människosyn, Gudsbild och mycket mer.

Är du intresserad skicka in din intresseanmälan via formuläret längst ner eller hör av dig till:
Henrik Feldt 0415-175 68

Kontaktperson:

Ansvarig arbetsledare barn- och ungdomsverksamheten
Henrik Feldt 0415-175 68

Fyll i nedanstående information (*=obligatoriska fält)

Hörby Församling hanterar personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR). Vid frågor, vänd er till verksamhetsansvarig Henrik Feldt, 0415-175 68, eller till församlingens dataskyddsombud, Karna Nilsson, 0415-175 50