Kalendarium och Aktiviteter

Här hittar du församlingens aktiviteter, allt från olika träffar och mötesplatser till gudstjänst och mässa.

Verksamheter & Mötesplatser

Verksamheter och mötesplatser för barn, unga, familjer och vuxna. Den planerade verksamhetsstarten sker vecka tre. Varmt välkomna!

Barn och familj

Välkommen att delta i våra barnverksamheter. Vi har klubbar som riktar sig till barn i åk 2-7 och även verksamhet för barn och vuxna tillsammans så som Öppen famn och Babycafé.

För vuxna

Här hittar du våra verksamheter för vuxna. Vi har många mötesplatser i vår församling som riktar sig till allt från unga vuxna till seniorer.

Musik och körer

Frustuna församling har ett rikt musikliv. Det finns flera körer och i kyrkorna är det ofta konserter eller mässor som förgylls med musikförmågor.

Hitta till gudstjänsten

Här kan du läsa om de återkommande gudstjänster som finns i församlingens kyrkor och gudstjänstrum.

Kollekt & Insamling med Swish

Lämna din söndagskollekt eller gåva via mobiltelefonen. Systemet heter Swish!