Foto: Malin Lingnert

Lokaler att hyra

I Carl Johans församlingshem finns två rum för uthyrning, båda i anslutning till fullt utrustat kök.

Vill du hyra lokal?

Kontakta receptionen för att boka lokal hos oss.

Carl Johans församlingshem

I Carl Johans församlingshem finns lokaler att låna i samband med till exempel dop, men de går också att hyra för andra externa evenemang eller möten.

Församlingshemmet ligger intill Carl Johans kyrka, längs Karl Johansgatan mellan Chapmans torg och Kaptensgatan i Majorna. Här finns lokaler för uthyrning med eller utan tillgång till fullt utrustat kök.

Stora salen

Finrummet

Köket

Kungsladugårds kyrka

I anslutning till kyrkorummet finns en samlingslokal med plats för 60 personer, samt ett fullt utrustat kök.

Kontakta Carl Johans församling

Kontaktuppgifter till Carl Johans församling och pastoratets gemensamma reception.

En liten pojke hjälper till att hälla vatten i dopfunten. Bakom pojken håller någon en bebis i dopklänning i famnen.

Dop, konfirmation, vigsel och begravning

Kyrkan finns till för dig under livets alla skeden.