Tre flickor ser förväntansfulla ut.
Foto: Kristin Lidell /Ikon

Barn och familj

Barn och deras föräldrar är en viktig del av församlingen. Vi har grupper och aktiviteter för olika åldrar och vi vill att du ska känna dig välkommen att vara med på det som passar dig.

Sång & lek i Åkullsjön

På tisdagseftermiddagar hälsar vi alla barn förskoleklass–åk 3 välkomna till en dryg timmas kul tillsammans i bönhuset.

Tre flickor tittar busigt upp bakom en kyrkbänk.

After School

Finns det inget kul att göra efter skolan? Jodå, i både Bygdeå och Robertsfors får alla som går i åk 4–6 komma till After School.

Happy Voices – barnkörer som gör dig glad!

Sånger med fart, musiklekar och annat kul – var med i Happy Voices – barnkören för alla som går i förskoleklass och uppåt.

Kyrkis - Kyrkans barntimmar

Kyrkans barntimmar är en dopuppföljningsverksamhet för alla 4- och 5-åringar. Vi berättar om Bibeln, sjunger, målar, pysslar och leker.

En pojke pysslar med papper, snören och tejp. Han skriver något.

Miniorer

Miniorerna är grupper för de mindre skolbarnen Ånäset. Det blir lek, pyssel, fika och annat kul.

Det är vi som arbetar med barn- och familjer