Tre flickor tittar busigt upp bakom en kyrkbänk.
Foto: Nadine Minner /Ikon

After School

Finns det inget kul att göra efter skolan? Jodå, i både Bygdeå och Robertsfors får alla som går i åk 4–6 komma till After School.

Visst ska man göra sina läxor, men man vill ju ha lite roligt också! Därför ordnar vi After School för alla som går i fyran, femman och sexan i Bygdeå och Robertsfors. Vi börjar med gratis fika och fortsätter sedan med kompishäng, spel, pyssel och andra aktiviteter.

Datum för alla After School hittar du i webbkalendern >>

After School Bygdeå

Måndagar 14.00–16.30 i församlingshemmet. Slutar du skolan senare eller behöver hinna med en buss hem – lugnt, det är drop in så du kommer när du kan.

Höstterminen 2023 är första träffen 18 september

Nyhet! After School Robertsfors

Torsdag 9 november 2023 startar vi After School även i Robertsfors. Visst kommer du?

Torsdagar 14.00–16.00 i Robertsfors kyrka. Slutar du skolan senare eller behöver hinna med en buss hem – lugnt, det är drop in så du kommer när du kan.

Kostar det något?

Nej att vara med på After School är helt gratis!

Anmälan

Du behöver inte anmäla dig för att vara med, men vi vill alltid att du lämnar ett telefonnummer till en förälder så att vi vet vem vi ska ringa om det skulle hända något. Du som är förälder kan lämna dit telefonnummer och ditt barns namn här.

Oss träffar du på After school