Sopplunch med middagsbön i Åtvids församlingsgård

Sopplunch på onsdagar kl.12.00 under januari och februari 2024, för att sedan göra ett uppehåll under församlingsgårdens renovering. Sista för terminen är 28/2. Välkommen till en god lunch och trevlig samvaro.

Sopplunch varje onsdag i Åtvids församlingsgård, på samma sätt som förut, d v s vi börjar med andakt kl. 12 och därefter serveras soppa, kaffe och kaka.

Förutom god hemlagad soppa ger soppluncherna också möjlighet till gemenskap och fina pratstunder. De är för många ett välkommet avbrott i vardagen och ett bra tillfälle att träffa vänner och bekanta eller stifta nya bekantskaper.

Sopplunch

med andakt kl. 12 och därefter serveras soppa, kaffe och kaka.
Kostnad: 50 kr/vuxen och gratis för barn (i sällskap av en vuxen).
Ingen anmälan behövs.

Vill du vara med och laga soppa, så får du både härlig gemenskap och gratis mat!
Anmäl dig i så fall till församlingsgårdsvärdinna Mette på tel. 0120-299 40 eller sms 070-238 81 51
mette.magnusson@svenskakyrkan.se