Bokning av dop

Kontakta församlingen expedition på telefon 0120-299 30, mån-ons, fre. kl. 10.00-12.00, tors. 13.00-15.00

Du kan också boka en tid genom webbformuläret här under. Fyll i önskat datum och klockslag, så återkommer vi inom några dagar med en bekräftelse eller med förslag till förändringar om det önskade datumet redan skulle vara bokat.

Doptider:
I Åtvids församling erbjuder vi dop i helgens gudstjänster, samt särskilda dopgudstjänster på lördagar kl. 12.00, 14.00 och 16.00 (även andra tider kan förekomma).
Välkommen med din bokning!

Bokning av dop: Observera att det önskade datumet/klockslaget redan kan vara bokat. I så fall föreslår vi ett annat datum/klockslag. Ange därför gärna flera alternativ.

(Dopkaffe: Lokal för dopkaffe kan hyras till en kostnad av 300:-, betalas via Swish vid utkvittering av nyckel. Ange här om lokal önskas.)