Ordmoln på whiteboard
Foto: Emma Berkman/Ikon

Aktuellt

Förutom våra gudstjänster finns här många möjligheter att få vänner, prova på något nytt eller fortsätta med något som du älskar att göra. Veckan är full av aktiviteter! Välkommen att upptäcka vad vi gör tillsammans och hitta något som intresserar just dig!

Kalender

Det händer saker varje dag! Här kan du hitta aktiviteter i hela Svenska kyrkan Skellefteå, skräddarsy din egen kalender, läsa och beställa hem ett månadsblad och ladda hem appen Kyrkguiden.

Här hittar du nyheter som publicerats på vår webbsida.

Magasinet Liv

Välkommen till Livs hem på nätet! Här kan du hitta fördjupande reportage från pappersupplagan, film och mer relaterat till respektive nummer. Du kan självklart också läsa magasinet i digitalt format.

Veckans annonssida

Fram till slutet av mars 2024 publiceras varje fredag (med vissa undantag för storhelger) kommande veckas gudstjänster och möten på en helsida i Norran.

Påskliljor i skolskenet. I bakgrunden skymtas ett kors.

Månadsblad

Här hittar du månadsprogram för våra fem församlingar och för hela Svenska kyrkan Skellefteå.

Media

Ta del av våra församlingars digitala material i form av bland annat film och närradio.

Klicka på länken nedan för att läsa gamla nummer av vår tidning Växa!

Växa