Hyra Sävedalens församlingshem

Syftet med uthyrning av våra lokaler är främst att ge möjlighet till samlingar för Svenska kyrkans medlemmar i samband med dop, konfirmation, vigsel och begravning.

Kort beskrivning av lokalen

Församlingssalen ligger i församlingshemmet, precis intill kyrkan. Det är en halvtrappa upp till salen och det finns hiss.
Ljudanläggning samt projektor (HDMI/VGA-anslutning) finns i stora salen.
Dock ej lånedator eller adaptrar för bild.

Antal sittplatser

Max antal sittande är 70 personer.

Viktigaste utrustningen i köket

Snabbdiskmaskin, hushållsspis, kaffebryggare och filter, vattenkokare, kyl och frys. I köket finns porslin till 70 personer, både för middag och fika.

Kostnad

Medlemmar i Svenska kyrkan som bokar lokal i samband med kyrkliga handlingar  (dop/konfirmation/vigsel/begravning) får rabatterat pris.
> Avgifter vid uthyrning

Nyckelinfo

Nyckel hämtas och lämnas på församlingsexpeditionen i Partille under våra öppettider.

Alkohol eller inte

Servering av öl och vin är tillåten i slutna sällskap i Sävedalens församlingshem.

Ditt ansvar som hyresgäst

Läs mer om hur du återställer lokalen > Hyresgästens ansvar