Hyra Jonsereds församlingshem

Syftet med uthyrning av våra lokaler är främst att ge möjlighet till samlingar för Svenska kyrkans medlemmar i samband med dop, konfirmation, vigsel och begravning.

Kort beskrivning av lokalen

Församlingshemmet ligger ett stenkast från Jonsereds kyrka. Ljus och trevlig lokal med klädda stolar.
Tyvärr kan vi inte erbjuda ljudanläggning eller projektor i lokalen.

Antal sittplatser

Grundmöblering: 42 platser. Max antal sittande: 60 personer.

Viktigaste utrustningen i köket

Snabbdiskmaskin, hushållsspis, kaffebryggare, vattenkokare, kyl och frys. I köket finns porslin till 60 personer, både för middag och fika.

Kostnad

Medlemmar i Svenska kyrkan som bokar lokal i samband med kyrkliga handlingar  (dop/konfirmation/vigsel/begravning) får rabatterat pris - fråga vid bokning.
> Avgifter vid uthyrning

Nyckelinfo

Nyckel hämtas och lämnas på församlingsexpeditionen i Partille under våra öppettider

Alkohol eller inte

Servering av öl och vin är tillåten i slutna sällskap i Jonsereds församlingshem.

Ditt ansvar som hyresgäst

Läs mer om hur du återställer lokalen > Hyresgästens ansvar

Vill du boka?

Ring 031-340 42 30