Hyra Partille församlingshem

Syftet med uthyrning av våra lokaler är främst att ge möjlighet till samlingar för Svenska kyrkans medlemmar i samband med dop, konfirmation, vigsel och begravning.

Kort beskrivning av lokalen

Församlingshemmet ligger alldeles bredvid Partille kyrka. Ljus och trevlig lokal med klädda stolar och fönster mot Säveån. Lilla salen och Stora salen kan bokas separat eller båda tillsamman då de skiljs åt med en vikvägg.
Ljudanläggning samt projektor (HDMI/VGA-anslutning) finns i både Lilla och Stora salen. Dock ej lånedator eller adaptrar för bild.

Antal sittplatser

Lilla salen max antal sittande: 40 personer
Stora salen max antal sittande: 80 personer

Viktigaste utrustningen i köket

Snabbdiskmaskin, hushållsspis, kaffebryggare, vattenkokare, kyl och frys. I köket finns porslin till 120 personer, både för middag och fika.

Kostnad

Medlemmar i Svenska kyrkan som bokar lokal i samband med kyrkliga handlingar  (dop/konfirmation/vigsel/begravning) får rabatterat pris.
> Avgifter vid uthyrning

Nyckelinfo

Nyckel hämtas och lämnas på församlingsexpeditionen i Partille under våra öppettider.

Alkohol eller inte

Servering av öl och vin (mer än 2,25 vol.%) är inte tillåten i Partille församlingshem.

Ditt ansvar som hyresgäst

Läs mer om hur du återställer lokalen > Hyresgästens ansvar

Vill du boka?

Ring 031-340 42 30