Hyra Öjersjö församlingshem

Syftet med uthyrning av våra lokaler är främst att ge möjlighet till samlingar för Svenska kyrkans medlemmar i samband med dop, konfirmation, vigsel och begravning.

Kort beskrivning av lokalen

Det nybyggda församlinghemmet ligger precis intill kyrkan med en liten gård emellan. Lokalerna är ljusa och fräscha.

Antal sittplatser

Max antal sittande är 70 personer.

Viktigaste utrustningen i köket

Snabbdiskmaskin, hushållsspis, kaffebryggare och filter, vattenkokare, kyl och frys. I köket finns porslin till 70 personer, både för middag och fika.

Kostnad

Medlemmar i Svenska kyrkan som bokar lokal i samband med kyrkliga handlingar  (dop/konfirmation/vigsel/begravning) får rabatterat pris.
> Avgifter vid uthyrning

Nyckelinfo

Nyckel hämtas och lämnas på församlingsexpeditionen i Partille under våra öppettider.

Alkohol eller inte

Servering av öl och vin (mer än 2,25 vol.%) är inte tillåten i Öjersjö församlingshem.

Ditt ansvar som hyresgäst

Läs mer om hur du återställer lokalen > Hyresgästens ansvar

Vill du boka?

Ring 031-340 42 30