Klicka här för att komma till gudstjänsten (öppnas i Youtube i ett nytt fönster)
Välkommen att fira friluftsgudstjänst i Kvarsebo idag, den nionde söndagen efter trefaldighet. Dagens tema är "Goda förvaltare" och den lummiga naturen utmed bäcken vid Kvarseboleden och grönskan vid Christine kapell blir som en del av budskapet, att se att det är gott.
Medverkar gör Sigrid Wessén, Annika Widerstedt, Ingrid Gårsjö, Peter Waerme och Lennart Andersson.