Välkommen till gudstjänst från S:t Olai kyrka.
Söndagens tema är: Vårt dop. Dopet är ett tecken och ett löfte om att Jesus Kristus är med oss alla dagar i livet. En framtid och ett hopp. Det gamla och det nya. Det blir en stämningsfull gudstjänst där bland annat organist Stefan Fred bjuder på orgelmusik av J.S. Bach på kyrkans stora orgel.
Medverkar gör Henning Plath, Stefan Fred, Hillewi Elgstrand och Mikael Billemar.
Gudstjänsten ser du genom att klicka på länken nedan:
https://youtu.be/kEzumwQqsQs