Välkommen till gudstjänst i S:t Johannes kyrka!
Vi vandrar ute i öknen längst med livets väg. Det kan kännas svårt att inte veta var vi är på väg men denna fjärde söndagen i påsktid får vi påminna oss om att Gud alltid är med oss och leder oss rätt.
Medverkar gör Germund Annerbo, Maria Blomqvist, Jimmy Kindqvist och S:t Johannes personalkör.
Klicka på länken för att se gudstjänsten: https://youtu.be/30D5vOcXuIs