Boka dop eller vigsel på webben

Nyhet Publicerad Ändrad

Här kan ni via webben hitta lediga tider. Observera att bokningen inte är definitiv förrän ni fått bekräftelse från oss.

Boka dop på webben

Om du vill boka dop och eventuell lokal för dopkalas kan du antingen boka här på webben, besöka oss, ringa eller mejla vår församlingsexpedition.

Brudpar i kyrka tillsammans med präst

Boka vigsel på webben

Om du vill boka vigsel kan du antingen boka här på webben, besöka oss, ringa eller mejla vår församlingsexpedition.

Källa gamla kyrka

Källa gamla kyrka (tidigare Källa ödekyrka) bokas genom Borgholm slott. Någon av våra präster förrättar gärna dopet eller vigseln. För att vårt schema ska fungera har vi fasta tider på lördagar (se i bokningen ovan vilka tider som är lediga).
Kontakta oss för mer information.

Borgholm slott

Vill ni gifta er/ döpa barn på slottet behöver ni boka lokalen. Detta görs direkt med slottet. Någon av våra präster förrättar gärna vigseln/ dopet.
För att vårt schema ska fungera har vi fasta tider på lördagar
(se i bokningen ovan vilka tider som är lediga).
Kontakta oss för bokning.

Utomhus

Du kan boka en vigsel eller ett dop utomhus. Tiderna är de samma som i kyrkorna. Välj närmsta kyrka när du bokar själv och skriv i meddelanderutan adressen/ platsen för dopet/ vigseln. Vi håller kyrkan som reservlokal åt er om det skulle bli regn (om ni har en egen plan för regn får ni gärna meddela oss så vi kan avboka kyrkan). Kontakta oss för mer information.