Johan Barkevall predikar i den gamla predikstolen i Högby kyrka framför en telefonkamera
Foto: Anna Fendin Ahlström

Digitala söndagsgudstjänster

Nyhet Publicerad

Varje söndag under våren sänder vi en digital gudstjänst eller andakt i vår Youtubekanal Svenska kyrkan norra Öland. Den första sänds söndagen efter nyår 3 januari 2021. Välkommen!

Hur du hittar till våra digitala sändningar

Här finns en kort beskrivning av hur du hittar till våra digitala gudstjänster, andakter och mycket annat om du är osäker på hur du ska göra för att hitta rätt på Youtube och Facebook.

Gudstjänster på SVT play och i Sveriges radio

Varje söndag under året sänder SVT en gudstjänst från någon av landets alla kyrkor. Du kan se gudstjänsterna på SVT play.

På sr.se finns programmet Gudstjänsten. De sänder varje söndag från en kyrka i Sverige. De sänder också gudstjänster som innehåller religionsmöten.
Lyssna på gudstjänster i Sveriges radio.