Foto: Alex Giacomini /Ikon

Mixen *FULLBOKAD*

Mixen riktar sig till dig som går i 3:an–5:an. Barnen kommer få skapa film på ett lekfullt och kreativt sätt. Bara fantasin sätter gränser!

mixens tider

Tid: Tisdagar 15-16.30
Plats: Borgholm församlingshem

Så här behandlar vi personuppgifter vid DELTAGANDE I EN BARNGRUPP

Genom att anmäla ditt barn till en barngrupp samtycker du till att Norra Ölands pastorat registrerar de personuppgifter om ditt barn som du själv uppger. Uppgifterna kommer endast att behandlas av oss inom församling och endast i syfte att administrera den aktuella barngruppen. Samtycket kan tas tillbaka när som helst, och då raderar vi alla uppgifter.

Uppgifterna raderas även vid gruppens terminsavslutning på våren och måste därför lämnas in på nytt om ditt barn vill fortsätta i sin grupp.

Foton som tas i barngruppen publiceras på vår webbplats endast med samtycke från den individ som är med på respektive foto.

Du har enligt dataskyddsförordningen rätt att utan kostnad få ett utdrag av dina och ditt barns personuppgifter samt information om hur vi behandlar dem, under förutsättning att individens identitet kan bevisas. Vill du få ut era personuppgifter i Excel-format går det också bra.

Du har även rätt att begära rättelse eller komplettering av de personuppgifter som vi behandlar om dig eller ditt barn. Under tiden vi kontrollerar om uppgifterna är korrekta kan du begära att behandlingen av de berörda personuppgifterna begränsas, vilket innebär att de endast får lagras av oss tills vidare.

Om du anser att vår behandling av dina eller ditt barns personuppgifter är olaglig eller inte sker på ett korrekt sätt har du en rätt att inge ett klagomål till Integritetsskyddsmyndigheten.

Vid frågor om vår behandling av dina personuppgifter kan du höra av dig till oss.