Vill du hjälpa till i kyrkans café?

Några lördagar är Lördagscaféet öppet. Koka kaffe/te, plocka fram godsaker och möta människor - där behövs du.

I samband med att Barnkörerna övar och Kyrkisbarnen träffas är det öppet café i Margaretakyrkan i Oslo. Caféet har öppet kl 10-13.00.

Cafévärd:
Din insats behövs kl 9.30-12.30 för att förbereda inför öppning, under tiden caféet är öppet och att plocka ihop efter stängning. Du kan finnas med vid ett tillfälle eller under en hel termin.
Om du vill får du också gärna planera vad som ska finnas i caféet och komma med idéer för att utveckla det.

Ta kontakt med ami.hall@svenskakyrkan.se om du vill veta mer eller vill prova på att vara volontär i caféet. Här kan du läsa mer om Lördagscaféet om du är nyfiken.

Vill du baka till Lördagscaféet? Läs mer här.

Vad får det lov att vara?