Mötesplatser för svenskar

Svenska kyrkan i Norge är en religiös, kulturell och social mötesplats för alla svenskar. Här kan du hitta något för alla åldrar. Allt från babycafé, sång och musik, träffar för unga och vuxna.

Oslo

I Svenska kyrkan i Oslo finns något för alla smaker. Från musik och sång till samtal och möten.

Trondheim

Välkommen till Svenska kyrkan i Trondheim. Här kan du gå på gudstjänst, fika, tända ljus och träffa andra svenskar genom de olika mötesplatserna.

Stavanger

Välkommen till Svenska kyrkan i Stavanger. Här kan du gå på gudstjänst, fika, tända ljus och träffa andra svenskar genom de olika mötesplatserna.

Bryggen med skepp

Bergen

Välkommen till Svenska kyrkan i Bergen. Här kan du gå på gudstjänst, fika, tända ljus och träffa andra svenskar genom de olika mötesplatserna.