Foto: Ljungby pastorat

Berättande kyrkogård 2020

Följ med på en spännande vandring på Ljungby gamla kyrkogård när Sagobygdens berättare, tillsammans med Ljungby kyrkogårdsförvaltning låter några av Ljungbys profiler komma till liv. Tisdag 25 augusti kl 18.00, Lördag 19 september kl 10.00 och Torsdag 24 september kl 18.00. Fri entré.

OBS!

Max 45 gäster per föreställning.
Föranmälan till Ljungby kyrkogårdsförvaltning.
Tel 0372-671 40 (vardagar kl 10–12)
E-post: ljungby.kyrkogårdsforvaltning@svenskakyrkan.se

På grund av den rådande situationen med spridningen av Coronavirus kan ändringar ske.
För mer information: Telefon 0372-671 40 (vardagar kl 10–12)
www.svenskakyrkan.se/ljungby

Följ med på en spännande vandring på Ljungby gamla kyrkogård när Sagobygdens berättare tillsammans med Ljungby kyrkogårdsförvaltning låter några av Ljungbys både kända och okända profiler komma till liv och berätta om sig själva! Några av årets gäster blir Apotekare Berg och fröknarna Sjölin.

Max 45 gäster per föreställning.
Föranmälan till Ljungby kyrkogårdsförvaltning.
Tel 0372-671 40 (vardagar kl 10–12)
E-post: ljungby.kyrkogårdsforvaltning@svenskakyrkan.se

medArrangörer:

Sagobygden och Ljungby kyrkogårdsförvaltning i samarbete med Ljungby kommun kultur- och fritidsförvaltningen.

www.svenskakyrkan.se/ljungby
www.sagobygden.se