Nätvandrarchatten – för dig som är ung

Vill du prata med en trygg vuxen? Svenska kyrkans nätvandrare finns för dig som är mellan 12 och 25 år. Chatten är öppen två kvällar i veckan.

Sedan början av november så finns Nätvandrarchatten, där Svenska kyrkans nätvandrare finns måndagar och onsdagar klockan 19.00-22.00 för att prata med unga mellan 12 och 25 år om precis allt som livet kan innebära och innehålla.
Ibland behöver man någon som man kan vara anonym inför för att berätta, ibland behöver man bolla tankar med någon i chatten innan man vågar steget att prata med någon i sin närhet, ibland behöver man båda delar.
Svenska kyrkans nätvandrare är personer som är anställda i olika församlingar i Svenska kyrkan som gått nätvandrarutbildningen och finns på nätet som trygga vuxna, bland och för unga som en del av sin tjänst.
Chatten hittar du på

svenska kyrkans nätvandrarchatt