Snickargruppen

Tycker du om att snickra och reparera saker?

SNICKARGRUPPEN

Vill du göra en viktig insats för att bevara och hålla församlingens föremål i gott skick? Trivs du med att arbeta tillsammans med andra och tycker att det är trevligt att umgås kring gemensamma projekt? Du kanske vill tillverka något till dig själv? I så fall är Snickargruppen rätt grupp för dig!

Välkommen

Snickargruppen tillverkar och lagar olika typer av föremål. Alla intresserade är välkomna att delta. Vi har trevligt tillsammans, samarbetar och delar med oss av våra idéer och erfarenheter. Ovan syns Björn, Johnny och Ingvar.

Start

Snickargruppen träffas på ONSDAGAR kl 13.00-16.00 i Övre Bredgården intill Bergshammars kyrka. Kontakta gruppens kontaktpersoner för start- och avslutningsdatum under terminen.

Kontakt

Kontaktperson är Björn Nilsson som nås via församlingsexpeditionen eller tel  011-39 33 88.

Församlingsexpeditionen 0155-570 02 kiladalens.forsamling@svenskakyrkan.se