Foto: Josefin Casteryd/IKON

Ledarskolan

Bara för att konfirmationen är över behöver man inte sluta komma till kyrkan. I Ledarskolan finns plats för både skoj och personlig utveckling.

Ledarskolan - Vad händer efter konfirmationen?

Om man är sugen på en fortsättning av ett aktivt deltagande i kyrkan, som är lika roligt eller roligare än att vara konfirmand, så kan man gå med i ledarskolan. Som medlem deltar man även som frivillig arbetare vid läger eller i församlingens övriga verksamheter.

Om jag inte vill bli ledare, kan jag vara med ändå? Självklart! I ledarskolan får Du chansen att fortsätta din personliga utveckling på ett bra sätt, fundera kring frågor om tro och skaffa dig erfarenheter som är värdefulla för både dig och andra, privat, i arbetslivet och allt annat liv.

Ledarskolan drar igång i september 2023 och anmälan öppnar några veckor innan det.