Västra Sallerups kyrka för länge sedan

Vi vill ha dina gamla bilder!

Har du gamla bilder på gravar eller annat från våra kyrkogårdar? Vi vill gärna ta del av dem så att vi kan se hur det såg ut förr.

Vi har för avsikt att bevara detta material i en bildbank för framtiden och kanske även ordna en utställning om vi får ihop tillräckligt mycket material.

Gör så här om du vill bidra

Skicka inskannade bilder digitalt till eslov.begravningsverksamheten@svenskakyrkan.se. Om du har pappersbilder som du behöver hjälp att skanna - kontakta oss på samma e-post-adress eller ring 0413-34 70 20 så kan vi hjälpa dig.

Gäller alla kyrkogårdar inom Eslövs kommun utom Hurva som tillhör Ringsjö församling. Löberöds församling kommer efter årsskiftet ingå i Svenska kyrkan Eslöv och vi tar gärna redan emot bilder därifrån också.

Billinge kyrka för länge sedan