Boka vigsel på webben

Vill ni gifta er i någon av kyrkorna i Eslöv med omnejd kan ni antingen boka här på webben, ringa eller mejla vår expedition

Foto: Joakim Carlström /Ikon

Välkommen att boka bröllop här på webben

• Välj kyrka och/eller datum för att få upp lediga tider i kalendern. Syns det inga tider på ett visst datum så beror det på att vigseltiderna redan är bokade. Det går att boka tid för vigsel via webben senast tre veckor före vigseltillfället.
  • Välj en tid och fyll i uppgifter i formuläret som öppnas. I rutan ”Övriga önskemål” fyller ni i om ni t.e.x. önskar låna brudkrona eller lokal för bröllopsmottagning.
  • Om ni önskar låna lokal kan ni se våra lokaler här. Skriv sedan in detta i ”Övriga önskemål” rutan.
  • När er bokningsförfrågan skickats till oss gör vi en avstämning och återkommer till er snarast, är allt i sin ordning kommer ni att få en bokningsbekräftelse på den angivna mejladressen från oss. Då vet ni att bokningen är färdig så ni kan skicka ut inbjudningar.
  • Hittar ni ingen tid som passar, vill vigas i en annan kyrka/plats eller har andra önskemål går det alltid bra att kontakta oss per telefon eller mejl.

Vid frågor – kontakta oss!

KONTAKTA EXPEDITIONEN

– när du vill fråga något eller boka dop, vigsel, hyra lokal

0413-34 70 00 • eslov@svenskakyrkan.se

Besöksadress: Utvägen 9, 241 31 Eslöv