Tillinge kyrkokör

Tillinge kyrkokör är en blandad kör som gärna tar emot nya medlemmar. Kören övar i Hummelsta kyrkcentrum.

Tillinge kyrkokör har öppet hus för dig som är nyfiken på att börja i kören, 7/2 kl 18.45 i Hummelsta kyrkcentrum. Varmt välkommen!

Dag: onsdagar kl 18:45–21.00
Plats: Hummelsta kyrkcentrum
Terminsstart VT24: 24/1
Terminsslut VT24:
Körledare:
Ruth Segerberg, se nedan

Vi samverkar med Sensus studieförbund

Sensus studieförbund bidrar till utveckling och lärande i körer och sånggrupper, tex noter, studiematerial, kurser och mötesplatser för sång.

Vuxenkörer

I Enköpings pastorat finns flera körer för dig som är vuxen och tycker om att sjunga.

Tre personer sitter i en soffgrupp och lyssnar på en kvinna som står upp framför dem och pratar.

Grupper & verksamheter

Här hittar du mötesplatser för barn, ungdom och vuxna. Vi har körverksamhet, soppluncher, bibelstudium, sorgegrupper och mycket annat. Vi finns också på Sjukhuskyrkan och Ledningsregementet.