Engelbrekts Diskantkör övar två gånger i veckan, tisdagar klockan 17.15–18.15 och torsdagar klockan 17.00-18.00.
I höst sjunger vi Faurés Requiem och åker på körinternat där vi förutom att sjunga kommer att leka.
Vi sjunger även mer lättsam repertoar som Goodmorning Starshine (se video nedan).
Diskantkören leds av Karin Bäckström med tidigare erfarenhet från bl a Adolf Fredriks Musikklasser.
Välkommen att höra av dig till Karin Bäckström om du är intresserad!
karin.backstrom@svenskakyrkan.se
Direkt: 08-406 98 46