Masthuggskyrkan sedd från Göte älv. Kyrkan ligger högst på berget, väl synlig.
Foto: Anna-Karin Höglind Daud

Lokaler att hyra

Uthyrning av lokaler i Masthuggskyrkan.

Klingnersalen

Foto: Hanna Bodell

S:t Olavsgården

Lägergården S:t Olavsgården ligger på Styrsö i Göteborgs södra skärgård ett par minuter från en fin badplats och knappt tio minuter från färjan.

Gudstjänster

Det som du bär på - ditt liv, får ta plats i ett större sammanhang av tro och hopp.

En vigsel mellan två kvinnor i brudklänningar i Masthuggskyrkan. Brudparet står framför prästen.

Vigsel och bröllop

Störst av allt är kärleken!

Illustration av en flicka som sitter på en dopfunt och doppar sina tår.

Dop

I dopet berättas om Guds kärlek till varje människa och om en gemenskap över hela världen. Döpas kan man när som helst i livet, som barn, ungdom eller vuxen. Det kan vara enkelt och enskilt eller en stor fest.

Vy från Masthuggskyrkan, första av flera utsiktsplatser längs pilgrimsleden Göta älv.

Pilgrimscentrum i Göteborg

Vi vill väcka din nyfikenhet och inspirera till uppbrott, möten och utmaningar. Vi är en del av Masthuggs församling, välkommen hit!

Masthuggskyrkan

Kyrkan är öppen varje dag, året om. Välkommen in!