Foto: Gustaf Hellsing/IKON

Bromölla pastorat

Ivetofta-Gualövs och Näsums församlingar

Kontakt, öppettider

Här hittar du kontaktuppgifter till alla medarbetare samt adresser till kyrkor/kapell, församlingshem och expeditioner.

Någon antecknar i en kalender med en röd penna.

Vad händer

Här finns kalender samt annan information om vad som händer i Bromölla pastorat.

Information om personuppgiftsincident

Svenska kyrkan vill informera dig om en personuppgiftsincident som skedde i samband med att kyrkan utsattes för ett cyberangrepp i november 2023. Syftet med informationen är att berätta vad som hänt och vilka åtgärder kyrkan vidtagit. Vi ger även generella tips på vad du kan göra själv för att skydda dina personuppgifter.

Maskrosfrö som flyger

Dop, konfirmation, vigsel och begravning

Många av livets högtider tar plats i kyrkan. Vi delar glädjen i dopet, vid konfirmation och när bröllopsklockorna ringer. Och vi delar sorgen i ett sista farväl när någon lämnar livet på jorden.

Hjärta upphängda på tråd med klädnypor

Samtalshjälp

Ibland kan livet vara tungt. Då kan det vara bra att ha någon att prata med, för att prata hjälper. Bromölla pastorat erbjuder samtalsstöd för alla. Här kan du prata med en professionell medmänniska med tystnadsplikt - för stöd och vägledning. Ingen fråga är för stor eller för liten.

GDPR

Så behandlar Bromölla pastorat dina personuppgifter.