Någon antecknar i en kalender med en röd penna.
Foto: Alex Giacomini /Ikon

Vad händer

Här finns kalender samt annan information om vad som händer i Bromölla pastorat.

En prydnadsängel står bredvid ett dopljus.

Alla gudstjänster, konserter och övrig verksamhet i pastoratet

Gualövs kyrka, gröna träd

Vi söker volontärer till Vägkyrkan i Gualöv

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

En vit blomma i vägkanten.

Tipspromenad och fika - Näsum

Start vid församlingshemmet onsdagarna 24 april, 8 maj, 22 maj och 5 juni kl 14.00

Uppslagen bok

Fördjupningsserie: Romarbrevet

Måndagar kl 18.00 med start 5 februari. Klicka för att se aktuella datum och platser - Följ med på en resa in i aposteln Paulus brev till församlingen i Rom.

Soluppgång vid en strandkant

Andrum

Söndag 5 maj kl 17.00, Ivetofta kyrka - Tystnad har kommit att bli en bristvara för många i vår tid. Vi behöver tystnad för att kunna vila såväl kroppen som själen och tillåta oss att komma ner i varv.

Barn som sitter och står på en stor stubbe

NaturKul

För barn 6-9 år. Onsdagar kl 17.30-19.00 maj månad 2024, med start 8 maj. Samling vid prästgården i Ivetofta.

Måla livet

Onsdag 22 maj kl 17.00, Församlingshemmet i Näsum - Vi målar och samtalar om livet tillsammans kring våra gemensamma frågor om tro och liv.

Fågel på brygga

Spa för själen

Lördag 25 maj, Listerkyrkan i Hällevik - Unna dig en dag där du avsätter tid för dig själv och din inre reflektion, en dag i tystnad och stillhet, där du får möjlighet att lyssna till dina egna tankar.

Återkommande

Närbild på någon som tänder ett ljus med en tändsticka.

Kvällsbön - Vi ber för fred

Varje onsdag kl 18.00, Näsums kyrka

Digitalt via Facebook och Youtube

Länkar till våra digitala kanaler finns här.