Digital andakt Mikaelskyrkan 6/6

PÅ TRÖSKELN TILL EN NY VECKA - En inspelad digital andakt från Mikaelskyrkan. Ola Hedenrud präst, Eivor Ideskog musiker, Pekka Mustikka diakon. Sänds på hemsidan söndag 6 juni 10.00.

KOLLEKT

Dagens kollekt går till S:t Lukas i Göteborg. S:t Lukas startade år 1939 av en präst, en socialarbetare och en läkare som förenades av sin tro på det goda samtalets läkande kraft. I dag är S:t Lukas en unik, riksomfattande organisation som arbetar utan privat vinstintresse med psykoterapi, samtalsstöd, krishantering, familjerådgivning, handledning, utbildning samt med att utveckla organisationer och ledare. Vi vill att vårt arbete ska bidra till mening och välbefinnande för individer, grupper och organisationer.

Du kan bidra med kollekt via Mikaelskyrkans swishnummer 1233568219. Dagens kollekt är öppen fram till klockan 24.00.

Ola Hedenrud, präst i Mikaelskyrkan - Askims församling. Foto: Göran Bejstam

”Herren välsigne dig och bevare dig. Herren låte sitt ansikte lysa över dig...”