Foto: Göran Bejstam

Digital gudstjänst Billdals kyrka 7/2

Välkommen att ta del av en inspelad digital gudstjänst från Billdals kyrka. Theresia Båvenby präst, Karin Bengmark musiker, Göran Bejstam och Alma Bengmark sång, Ingela Olander diakon, Pernilla Carli bibeltexter. Sänds på hemsidan söndag 7 februari, kyndelsmässodagen, 10.00.

Gudstjänsten sänds här söndag 7 februari 10.00.

ÖPPEN KYRKA

På söndagen är kyrkan öppen för enskilda besök klockan 10.00-13.00. Välkommen in för ljuständning, stillhet, bön, möjlighet till samtal eller att bara sitta ned en stund.

KOLLEKT

Söndagens kollekt går till Kyrkosångsförbunden i Göteborgs stift. Kyndelsmässodagen är sedan länge omnämnd som Kyrkomusikens dag i Svenska kyrkan. Vår kyrka är en sjungande kyrka. Kyrkans sångskatt bestående av psalmer, visor, mässor, oratorier, hymner och låtar bärs av sjungande människor. Människor som sjunger för Guds skull, för sin egen skull och för kyrkans skull.

Du kan bidra med kollekt via Billdals kyrkas swishnummer 1236695522
Dagens kollekt är öppen fram till klockan 24.00.