Foto: Sara Bohlin

Barn och familj

Barn och deras föräldrar är viktiga. I Älvsby församling finns lite olika verksamheter att ta del av. Till dessa är alla välkomna och i det krävs inte någon föranmälan.

Vuxen & Barn

Du som har barn och är föräldraledig eller har en ledig dag är välkommen till Älvsby församlings öppna förskoleverksamhet, Vuxen&Barn.

SkaUt!

Det här är en aktivitet för dig som går årskurs 3-5 och gillar att vara utomhus.

Barn och Familj i Vidsel

Här blandas lek, allvar och skapande aktiviteter - och så får du lära dig mer om Bibeln.

Nu startar barnkören upp igen!

Barnkören träffas på  torsdagar i Älvsby församlingsgård och sjunger tillsammans. Terminsstart 14 september-23 .

Messy church - en rörig kyrka!

Välkommen till två intensiva och roliga timmar med matgemenskap, skapande och möten.

Tacofredag i Vistträsk

Välkommen att äta, sjunga och umgås tillsammans i Vistträsk missionshus. Kvällen avslutas med en andakt och kaffe.