S:t Ansgars kyrka, Västerledskyrkan och S:ta Birgitta kyrka är öppna för besök 11.00-15.00 onsdag-söndag under sommaren. Kyrkorna håller alltså stängt måndagar och tisdagar.
Detta gäller under perioden 15 juni till och med 16 augusti. Kyrkorna är även stängda 20 juni (midsommardagen).
Välkommen in för att sitta ner, be en bön eller tända ett ljus.