Barnkören Happy!

Sång och skoj för dig som går i F-4!

Barnkören ”Happy Östra Ryd”

Från åk F till åk 4  är du välkommen att vara med i Barnkören Happy där vi förutom att sjunga också har musiklekar och enklare draman i musikens tecken.

Vi träffas onsdagar kl 15.15-16.00 i Östra Ryds församlingshem, åk f-4

Några söndagar/termin sjunger vi i gudstjänsten som är i någon av våra tre kyrkor. Vi gör också ett sång- och musikbesök hos de som bor på Aspgården, m.m!

Som allt annat i vår församling kostar det inget att vara med i barnkören. Din medlemsavgift i Östra Ryds församling möjliggör församlingens olika verksamheter.

Barnkören ”Happy Västra Husby”

Från åk 3 till åk 4  är du välkommen att vara med i Barnkören Happy där vi förutom att sjunga också har musiklekar och enklare draman i musikens tecken.

Vi träffas torsdagar kl 14:45-15.30 i Västra Husby skolas musiksal, åk 3-4