Foto: ikon

Nyhetsbrevet

Aktuellt månadsprogram och nyheter från Oskarshamns församling

Nyhetsbrevet från Oskarshamns församling kommer ut runt den 27:e varje månad och går att få på mejl eller per vanligt post.

Behandling av personuppgifter: För att kunna hantera din anmälan till Nyhetsbrevet behöver vi vissa uppgifter från dig som skickas till församlingens kommunikatör. De uppgifter vi behandlar är dem du angett ovan: namn, adress och/eller mejladress. Personuppgifterna sparas i ett system avsett för hantering av dessa uppgifter. Dessa sparas så länge du väljer att prenumerera på vårt månadsprogram. När du väljer att avsluta din prenumeration raderas dina sparade uppgifter från prenumerationslistan. Genom att anmäla dig till Nyhetsbrevet samtycker du till att vi hanterar dina personuppgifter i enlighet med det ovanstående.