Foto: Johannes Frandsen

After School i Adolfsbergs kyrka onsdagar kl. 14.30-16.

Nyhet Ändrad

Skönt eftermiddagshäng för barn i klass 3 och uppåt. Vi käkar mellis och hittar på olika saker tillsammans. Ingen anmälan - bara att dyka upp!

Välkommen till oss för lite After Schoolhäng. Vi börjar med mellis sen chillar vi och pratar om livet. Det finns pingisbord och möjligheter till skapande.

När? Onsdagar kl. 14.30-16
Var? Nedre plan i Adolfsbergs kyrka
Ålder? För barn i årskurs 3 och uppåt

Har du frågor? Hör gärna av dig till;
Anette Hållgärde 019- 15 47 10 alt. anette.hallgarde@svenskakyrkan.se

Ingen anmälan - bara att dyka upp! Gruppen är kostnadsfri.

OBS! Den 27/3, 17/4, 1/5 är det ingen After school.

Terminsavslutning den 22/5.

Barnkörer i Adolfsbergs kyrka

Foto: Johannes Frandsen

Caisakören vänder sig till barn som går i klass 3 och uppåt. Vi träffas i Adolfsbergs kyrka kl. 16-16.45. Anmälan till barnkör i Adolfsbergs kyrka

Från den 10/5 finns även verksamheten After School för denna ålder kl. 15-16 samma dag. Läs mer om After School och hur du anmäler dig här: After School

Foto: Johannes Frandsen

Jacobinakören passar sångsugna barn som går i klass 1 och 2. Vi träffas på torsdagar kl. 17.15-17.45. Anmälan till barnkör i Adolfsbergs kyrka

Foto: Johannes Frandsen

I Selmakören välkomnas sångglada barn som är 5-6 år. Vi träffas i Adolfsbergs kyrka på tisdagar kl. 17.15-17.45. Anmälan till barnkör i Adolfsbergs kyrka

Barnkörerna i Adolfsbergs kyrka

I Adolfsbergs kyrka finns 3 olika körer för sångglada barn från 5 år och uppåt. För mer information och anmälan, kontakta Titti Ångman, 019-15 47 85. Barnkörerna har sista körövningen för höstterminen den 5/12: Selma och Jacobina samt 6/12 Caisa. Vårterminen startar igen 16/1 Selma och Jacobina samt 17/1 Caisa.