Välkommen till världen

Nyhet Publicerad Ändrad

Varje litet barn som föds är ett av livets vidunderliga mirakel. Svenska kyrkan i Norge vill vara med och hälsa detta lilla liv välkommen till världen med en gåva.

Gåvan är en påse fylld av kärlek och innehåller bland annat  en hemmastickad mössa, napp och en dregglis.

Vem?
Påsen är gratis så länge en av föräldrarna är bekräftad medlem i Svenska kyrkan i Norge.

Ni kan hämta gåvan i kyrkan, efter avtalad tid, från 3 månader innan termin fram till och med att barnet är 9 månader.

Hur?
För att ta emot en ”Välkommen till världen” påse fyller du i formuläret nedan. Du kommer sedan bli kontaktad för att avtala ett möte.

(Du kan när som helst avregistrera dig från dessa utskick).

Är du osäker på om du bekräftat ditt mendlemskap?
Genom att klicka här kan du enkelt bekräfta medlemskapet.

Jag vill gärna ta emot en "Välkommen till världen" påse.

Genom att ta emot en ”Välkommen till världen påse” tackar du ja till att motta mail med information om aktiviteter i Svenska kyrkan i Norge och magasinet INTRYCK. (Du kan när som helst avregistrera dig från dessa utskick).