Foto: Hans Edwardsson

Vuxna

Stick-café, Syförening, Vandringsgrupp, Bibelgrupp mm.

Samtalsgrupp om "stororden"

Vi funderar tillsammans på ”stororden” - de fina men också svåra orden vi använder i kyrkan.

Gemenskap på Pärlängen

Vi har träffats sedan pandemins utbrott och har bestått i ur och skur. Hit är vem som helst välkommen.

Växtplats på Pärlängen

Friskvård för dig som är långtidssjukskriven, arbetslös eller liknande. Vi träffas ett par eftermiddagar i veckan i höst. Genom att komma hemifrån, hitta sammanhang och bygga nya relationer uppnås en bättre balans i livet och livskvalitén ökar.

Skapande

Månsarps kyrkliga syförening & Stickcafé

Vandringsgrupp

Vi träffas utanför Månsarps kyrka på torsdagar kl. 10.00 Välkommen att vandra med och vandra med oss!

Föredrag & soppa

Vi bjuder in till sopplunch i Församlingsgården och till detta får vi oftast ta del av ett föredrag.

En kvinna läser en bibel.

Tre kvällar om - en bibelsamtalsgrupp

Är du nyfiken på trosfrågor? Vill du dyka djupare in i bibelns berättelser? Har du egna tankar om tro, liv och kyrkan?

Pärlängen

Livets pärlor - Utekyrka - Grillplats - Fotbollsplan - Boulebana

Samtalsgrupp om sorg

Välkommen att vara med i en samtalsgrupp för människor som mist en anhörig